Quantum Replica
Het is 2084 en de wereld buigt voor een meedogenloze bedrijvenalliantie genaamd het Syndicaat. Onder het flikkerende neonlicht van een eindeloze metropool schrapen burgers de kost bijeen, angstig voor huurlingenlegers en hun gezichtsloze meesters. Hier worden geheimen bitter en diep begraven. Geheimen die je moet vinden. Je speelt als ‘Alpha’, een burgerwacht zonder herinnering aan je verleden.