Quantum Replica
It’s 2084, and the world bows to a ruthless corporate alliance known as the Syndicate. Under the flickering neon lights of an endless metropolis, citizens scratch out a living, fearful of mercenary armies and their faceless masters. Here, secrets are buried bitter and deep. Secrets that you must find. You play as ‘Alpha’, a vigilante with no recollection of your past.