Q.U.B.E. 10th Anniversary
Het nieuwe hoofdstuk - nagesynchroniseerd Sector 8 - biedt een extra 4-6 uur gameplay en voegt nieuwe inhoud toe aan een jubileumeditie waarmee spelers ook de originele 2012 -versie van de game kunnen opnemen, of de Cut Cut Comple met zijn stem van 2014 met zijn stem -Over verhalende en herziene soundtrack - beide met Q.U.B.E. De verbluffende nieuwe visuals van de 10e verjaardag.