Project Snaqe
De game heeft 3 verschillende modi met progressieve moeilijkheidsgraden, in aanvulling op de klassieke modus die de traditionele Snake herbevestigt spel. Project SNAQE belooft een geweldige ervaring voor alle soorten gamers, van casual tot hardcore.
Op het eerste gezicht een eenvoudig spel, Project SNAQE is charmant en uitdagend en zal je reflexen, redenering en vaardigheden op de proef stellen om te vinden oplossingen.