Project Snaqe
The game has 3 different modes with progressive difficulty levels, in addition to the classic mode that remounts the traditional Snake gameplay. Project SNAQE promises a great experience for all types of gamers, from casual to hardcore.
A simple game at first glance, Project SNAQE is charming and challenging and will put to the test your reflexes, reasoning and skills to find solutions.