Pretty Girls Escape
Er is een nieuw speltype in de Pretty Girls-serie! Pretty Girls Escape is een blokpuzzel waarin je blokken van dezelfde kleur moet verwijderen door ze naar links of rechts te schuiven. Door blokken te combineren en verbinden, verdwijnen de lijnen en vallen de personageblokken die bovenop liggen naar beneden. Laat de personageblokken door de uitgang aan de onderkant vallen om te winnen!
Naarmate je verder komt, worden nieuwe outfits onthuld en ontgrendeld voor je vrouwelijke gezelschap. Je kunt deze dan bekijken in de Dressing Room-modus of zelfs gebruiken om je eigen diorama's te maken met de meiden die je ontmoet. Ben je slim genoeg om alle meiden te redden?