Planet Cube: Edge
Planet Cube wordt aangevallen door een mysterieuze agressor, en de bevolking is niet in staat om te vechten. Terwijl alle cubes zich snel naar de dichtstbijzijnde uitgang begeven vindt een vierkante labtechneut, Edge genaamd, de moed om de wereld te redden. Maar natuurlijk krijgt hij hulp van zijn collega’s en de illustere dr. Quadratus, evenals wat experimentele wapens...
Maar waarom deze invasie van de planeet? Wie is de invasiemacht? De antwoorden zullen duidelijk worden wanneer onze held zich een weg vecht door een onderwaterlab met gevaar rond iedere hoek!
Dit is bliksemsnelle, veeleisende actie, waar je met vlugge reacties en onbeperkte respawns door de strijd tegen horden binnenvallende vijanden heen komt, de dreigingsdans ontspringend en vallen vermijdend in een poging om deze wereld te redden.
Planet Cube: Edge is een leuke run ‘n gun-platformer, verspreid over acht prachtige handgemaakte levels in pixelart en gevuld met uitdaging, herspeelbaarheid, en eigenzinnige, gedenkwaardige personages.
Deze tweekleurige onderwaterkant van de Planet Cube werd met de nauwgezetste zorg gemaakt en is de droom van iedere pixel art-liefhebber. Van verre zeegezichten van de oceaanbodem tot de kleinste details van het laboratorium, iedere pixel is met de grootst mogelijke aandacht voor detail geplaatst.
Dit is een wereld met levendige en eigenaardige cubes, binnengevallen door fantasierijke vijanden met een arsenaal dat uiteenloopt van crusher-tanks tot gigantische mechanische krabben.
Maar het is meer dan alleen pixels, dus bereid je voor op vloeiende animatie met een filmisch hart, waar de zwaarte van het verhaal knap wordt gecompenseerd door de speelse uitvoering; iedere stap op je avontuur gaat vergezeld van een glimlach en feel-good momenten.
Een heldenreis: Speel als Edge, een onwaarschijnlijke held die plotseling midden in een mysterieuze buitenaardse invasie terechtkomt die zijn thuiswereld bedreigt.
Precisieplatforming: Laat je uitdagen door snelle precisieplatforming, makkelijk om te leren maar lastig onder de knie te krijgen. Handgemaakte uitdagingen doen een beroep op al je skills terwijl je een weg rent, schiet, en knalt door een opwindend avontuur.
Epische bossfights: Vier enorme eindbazen uit een complete andere dimensie staan klaar om je skills, reflexen, en doorzettingsvermogen te testen!