EENVOUDIGE BESTURING, HARDCORE UITDAGING!
Twee knoppen - dat is alles wat je nodig hebt om het ruimteschip te besturen. Door het schip naar links of rechts te sturen, schiet je op vijanden - als het schip recht vliegt, zal het niet schieten. Druk tegelijkertijd op links en rechts om een alternatief wapen af te vuren. Simpel, maar moeilijk onder de knie te krijgen als je tegenover een hele horde aliens staat!
Er is geen tijd om te rusten in de ruimte - non-stop actie door een unieke 5 levels, elk afgesloten met een baasgevecht! In de strijd kun je upgrades en nieuwe wapens verdienen die je op weg helpen!
Van gameplay tot graphics, P.3 is gemaakt als een eerbetoon aan klassieke shmups en bullet hell games. Dit alles wordt vergezeld door een dynamische soundtrack!