SIMPLE CONTROLS, HARDCORE CHALLENGE!
Two buttons - that's all you need to control the spaceship. By steering the ship left or right, you will shoot at enemies - when the ship is flying straight, it will not shoot. Push left and right simultaneously to fire an alternative weapon. Simple, yet hard to master when you facing a whole horde of aliens!
There's no time to rest in space - non-stop action through a unique 5 levels, each topped off with a boss fight! In battle, you can earn upgrades and new weapons that will help you along the way!
From gameplay to graphics, P.3 was created as a tribute to classic shmups and bullet hell games. All this is accompanied by a dynamic soundtrack!