Orten Was The Case
"Bereid je voor om in de (niet-bestaande) schoenen te stappen van Ziggy, een onverwachte held uit een fictieve Zweedse buurt. Samen gaan jullie de ontzagwekkende uitdaging aan om een sinister plan te verijdelen dat de hele wereld zou kunnen verwoesten.
Ziggy wordt op een dag wakker met een vreemde markering op zijn hand en weet niet meer wat er de afgelopen nacht is gebeurd. Hij dwaalt verloren rond door de bekende straten van Orten, maar na een plotselinge explosie bevindt hij zich opeens weer waar hij een tijdje daarvoor wakker is geworden. Hij zit gevangen in een tijdlus!
Ga op een spannend avontuur in een wereld vol afwisselende gameplay. Gooi een lijntje uit en haal de vangst van de dag binnen in de meeslepende minigame Fishing in Woodhill. Toon je artistieke kant en druk je stempel op het stadslandschap met graffitipieces in drukke metrotreinen. Voel de adrenaline door je aderen gieren tijdens politieachtervolgingen door de straten van de stad.
Zet je grijze brij aan het werk met uitdagende puzzels en activiteiten die je cognitieve en probleemoplossende skills op de proef stellen. Word gegrepen door een web van mysteries terwijl je zoekt naar antwoorden en verborgen waarheden aan het licht brengt in hartje Orten.
Ontdek verborgen schuilplaatsen in het centrum van de stad. En dat is nog maar een fractie van alles wat je te wachten staat in Orten, een wereld vol afwisselende, boeiende gameplay waarin je spanning, uitdagingen en momenten van rust kunt verwachten."