Orten Was The Case
"Get ready to step into the (non-existent) shoes of Ziggy, an unexpected hero from a fictional Swedish neighborhood. Together you'll take on the daunting task of foiling a sinister scheme that could potentially devastate the entire world.
Ziggy wakes up one day with a strange mark on his hand, clueless about what happened the night before. After a couple of minutes lost among the familiar streets of Orten, his native suburb, an explosion brings him back to exactly where he'd woken up moments before… he’s stuck in a time loop.
Embark on a thrilling adventure where a world of diverse gameplay features awaits you. Cast your line and reel in the catch of the day in the immersive Fishing in Woodhill mini-game. Express your artistic side as you add your unique graffiti to the bustling subway trains, leaving your mark on the urban landscape. Feel the adrenaline rush as you sprint through the city streets in intense police chase sequences.
Challenge your mind with brain-teasing puzzles and activities that will enhance your cognitive skills and problem-solving abilities. Delve into a web of mysteries as you embark on quests for answers, uncovering hidden truths in the heart of Orten.
Discover hidden sanctuaries that provide a safe haven in the middle of the urban jungle. This is just a glimpse into the myriad of experiences that await you in Orten, a world filled with diverse, engaging gameplay features that promise excitement, challenge, and moments of serenity."