Orbital Bullet
Orbital Bullet is een razendsnelle 360° actie-platformer met rogue-lite elementen, waarin alle acties in een cirkelvormig patroon plaats vinden. Vecht je een weg door verschillende procedurele planeten en gebruik lichaamsmodificaties, vaardigheden, upgrades en zwaar wapentuig.