Mothmen 1966
Mothmen 1966 is het eerste deel in een nieuwe serie interactieve avonturen: Pixel Pulps. Ontwikkeld door schrijver Nico Saraintaris en tekenaar Fernando Martinez Ruppel, is Pixel Pulps een samensmelting van exceptioneel schrijfwerk en adembenemende illustraties, geïnspireerd door de pulp-fictie uit het midden van de 20ste eeuw en home-computeranimaties uit de jaren 80. De eerste bundel bestaat uit drie spellen: Mothmen 1966, Varney Lake en Bahnsen Knights.