Mothmen 1966
Mothmen 1966 is the first in a new series of interactive adventures: Pixel Pulps. Created by novelist Nico Saraintaris and artist Fernando Martinez Ruppel, Pixel Pulps are a fusion of exceptional writing and stunning illustration, inspired by mid-20th century pulp fiction and 80s home computer graphics. The first volume comprises three games: Mothmen 1966, Varney Lake, and Bahnsen Knights.