Wie heeft gezegd dat je niet meer terug kunt?
Op je eerste schooldag ontdek je dat je vorige eigenaar van je kluisje op "mysterieuze" wijze verdwenen is. Wil je uitzoeken wat er is gebeurd, of ben je te druk met je sociale leventje?
Episode 1 Locker 1224: Je bent vooral bezig een sociaal leven op te bouwen, maar wat is er gebeurd met de vorige eigenaar van kluisje 1224 en waarom praat niemand er over?
Episode 2 Hanna's Notebook: Het wordt serieuzer met je liefje, maar er zijn problemen met Hanniferjane. Wil je je daamee werkelijk bezighouden? Wat zal je liefje daarvan denken?
Episode 4 Drama: Er is een "nieuwe" student terug op Weasel Heights en de problemen stapelen zich op. Vriendschappen en relaties worden zwaar op de proef gesteld.
Episode 5 Make Up: Niet elke relatie is perfect. Het is aan jou om dingen recht te zetten. Misschien lukt het je zelfs om een goede band op te bouwen met je vijanden.
Episode 6: Vriendschappen en relaties op school zijn ingewikkeld. Ga naar de intensieve maar informatieve "Healthy Relationships Workshop".
Episode 8: Het is zomer. Marcel is teruggegaan naar Dubai en je andere vrienden hebben allemaal een baan gevonden. Je voelt je wat eenzaam. Wat ga je daaraan doen?