Jet Set Knights
De koning is tijdelijk weg, waardoor het koninkrijk kwetsbaar is voor aanvallen door de krachten uit de duistere onderwereld. Prinses Kitty en haar onderdanen zijn in gevaar!
Jet Set Knights is een old-school arcade actie-platformspel geïnspireerd op klassiekers uit de gouden tijd! Ervaar een nieuwe kijk op de klassieker met unieke tower defense en RPG-elementen!