Jet Set Knights
The king has gone away for a while, making the kingdom ripe for attack by theforces from the dark underworld. Princess Kitty and her subjects are now in danger!
Can you save the day!? Control one of the four brave knights, face hundreds of evil creatures and protect the princess at all costs!
Jet Set Knights is an old-school arcade action platformer inspired by classics from the golden age! Experience a new take on the classic with unique tower defense and RPG elements!