Ivanych vs. Eared Beast
Ga je geen uitdaging uit de weg? Ben je altijd op zoek naar actie? Wat dacht je van een echte lading plezier op Russische wijze? Het is de hoogste tijd om deze doldwaze runner te spelen! Verveling is er niet bij. Vernietig de muren en help Ivanich het beest met de lange oren te vangen!