Don’t let that little furry coward tweak your ears!
Do you like to surmount obstacles? Are you a thrill-seeker? How about having real Russian fun with all your heart? It’s high time to try this droll addictive runner that will keep you on your toes! Cheer up and act! Crush the walls and help Ivanich to catch up the eared beast!