Infinite Minigolf
Je kunt in Infinite Minigolf een ongelimiteerd aantal midgetgolfbanen maken en er vervolgens op spelen. Deze game van Zen Studios biedt een eindeloze midgetgolfervaring. Neem deel aan de competities en uitdagingen om power-ups vrij te spelen en te gebruiken. Geniet onder andere van de unieke gameplay en prachtige grafische beelden die zijn samengebracht in het coolste midgetgolfspel op de markt.
Gebruik de robuuste tools waarmee je de meest fantastische midgetgolfbanen kunt maken en met de andere spelers over de hele wereld kunt delen om hen te laten zien wat je kunt. Creëer, deel en speel nu met de community van Infinite Minigolf!