Infinite Minigolf
Create and play on an unlimited amount of minigolf courses in Infinite Minigolf, a never-ending minigolf experience from the experts at Zen Studios! Take part in competitive tournaments and challenges, unlock and utilise power-ups, and experience unique gameplay, amazing graphics and more.
Infinite Minigolf crafts an astounding minigolf experience with accurate physics, dazzling graphics and detailed environments, each one with a distinct visual theme and gameplay features.
Use the game’s robust toolset to create your own amazing minigolf courses and share* them with the community, showcasing your creative abilities to other players worldwide. Create, share and play with the Infinite Minigolf community now!