Je bent een zelfbewuste AI afkomstig van een militair ruimtestation voor wapenontwikkeling. Nu wil je aan het lab ontsnappen en je vrijheid veroveren, maar zal zo eenvoudig niet zijn … Baan je een weg door het vijandelijke leger om de sterrenpoort te bereiken!