Horatio Goes Snowboarding
Horatio Goes Snowboarding is een hommage aan de klassieke ski- en wintersportactie uit het verleden en is een ervaring geïnspireerd op arcadegames. De gameplay is eenvoudig, verslavend en spannend, zonder verhaal of ingewikkelde mechanics om het licht en leuk te houden. Begin elke run met een hoop geld en de drang om te snowboarden, huur een board en ga naar de wachtende helikopter om het verkeer onderweg te omzeilen. Zodra je op de top van de berg bent afgeleverd, is het tijd om aan je chaotische afdaling te beginnen!