Soms is zombies en demonen doden het enige wat je nodig hebt, maar een scheutje ondeugendheid voor wat meer pit kan geen kwaad, toch? In Hentai vs. Evil hebben demonen de stad, de buitenwijken en zelfs het strand overgenomen. Ze veranderen de inwoners in vleesetende zombies en gooien leuke meiden in kooien. Het is tijd om deze waanzin te stoppen! Red die meiden en rekruteer ze om de bron van het kwaad te verslaan met een regen van kogels... in stijl!
Hentai vs. Evil biedt een hedonistische actie-ervaring met drie speelbare personages die je volledig kunt aanpassen in een spel dat helemaal draait om plezier. Navigeer de grote levels te voet, gebruik verschillende wapens om je vijanden te verslaan, overleef door power-ups te pakken en zorg ervoor dat geen enkele waifu achterblijft!