Hentai vs. Evil
Sometimes a little zombie killing and demon slaying is all you need, but a dash of flavor to spice things up certainly can’t hurt, right? In Hentai vs. Evil, demons have invaded the city, the suburbs and even the beach, turning the residents into flesh-eating zombies and throwing cute girls into cages. It’s time to stop the madness! Rescue those girls, have them join your ranks as you take down the source of evil in a rain of bullets and look good doing it!
Featuring three playable characters, all customizable to your liking, Hentai vs. Evil offers an action experience that prizes freeform fun above all else. Navigate wide open stages on-foot, utilize a variety of weapons to take down your foes, survive by grabbing power-ups and make sure no waifu gets left behind!