Hellboy Web of Wyrd
Als een agent van de B.P.R.D. verdwijnt, wordt Hellboy op onderzoek uitgestuurd en komt zo terecht in de diepten van de Wyrd.
Hellboy Web of Wyrd is ontwikkeld door Upstream Arcade en gebruikt een stijl die trouw is aan de originele meesterwerken van Mike Mignola. In de game komt Hellboy net als in de comics terecht in een reeks zeer verschillende en unieke avonturen. Hoewel elk verhaal op zichzelf staat, zijn ze allemaal verbonden met het mysterieuze Butterfly House.
Het Butterfly House werd in 1962 gebouwd door occultist Pasquale Deneveaux en is meer dan alleen een woonhuis; het is een poort. Het huis werd gebouwd op occulte ley-energieën, en zijn vreemde hoeken en niet-Euclidische geometrieën werden ontworpen met één kwaadaardig doel: om deuren te openen naar een verschrikkelijke en fascinerende dimensie die The Wyrd wordt genoemd.
Ga de strijd aan met een horde gruwelijke wezens en homunculi terwijl je de werelden binnen de Wyrd verkent. Het gevechtssysteem is ontworpen om te zorgen voor uitdagende gevechten die je aanmoedigen om patronen te leren, te ontwijken, te pareren en - natuurlijk - je vijanden de vergetelheid in te slaan.