Gangster Life: Criminal Untold , Cars, Theft, Police
Gangster Life is het nummer één spel over hoe je van een simpele boef in een gangster kunt groeien. Die de hele stad controleert waar je bent geboren en waar je je illegale werk gaat doen. Verken een grote gedetailleerde stad met realistische texturen. Veel misdaadmissies zullen je helpen de machtigste gangster in het gebied te worden. Verschillende wapens, veel coole auto's en interessante gameplay vind je allemaal in ons product. Geef nooit op en je zult zijn wie je wilt zijn. Alleen jij bepaalt wat voor levensstijl je zult hebben.