Fractured Minds
Fractured Minds is een meeslepende, artistieke game over angst en geestelijke gezondheid.
De game is winnaar van de BAFTA Young Game Designers Award en werd bedacht door de 17-jarige Emily Mitchell in de hoop meer begrip en aandacht te krijgen voor geestelijke aandoeningen.
Het rauwe, emotionele en pure Fractured Minds demonstreert dat videogames op een creatieve manier belangrijke boodschappen over kunnen brengen. Het is een game die empathie en ondersteuning aanmoedigt voor miljoenen geesteszieken over de hele wereld.
Fractured Minds steunt met trots Safe in our World, een initiatief vanuit de gamingindustrie dat streeft naar meer bewustzijn over geestelijke gezondheid.