Jaren na een verwoestende oorlog wordt de stad Calagan opnieuw belegerd door een allesvernietigende kracht die bekend staat als de Eg. Als de sterkste supersoldaat van de stad is het aan jou om de oorsprong van de Harrow te onderzoeken en te voorkomen dat zijn gereanimeerde volgelingen je huis verwoesten. Maar de Eg wekt niet alleen de doden op - het haalt herinneringen op die beter vergeten kunnen worden.
Foregone is een snelle en vloeiende 2D-actieplatformer boordevol legendarische buit en verbluffende pixelkunst. Verzamel een arsenaal aan krachtige wapens en upgradebare vaardigheden, en gebruik ze om te schieten en je een weg te banen door handgemaakte pixelomgevingen die een schat aan geheimen verbergen.
Ontrafel een meeslepend verhaal van spijt en samenzwering terwijl je je een weg baant door hordes vijanden en je missie uitvoert om Calagan te redden van totale vernietiging.