Flux8 - de magnetische puzzelplatformgame.
Bestuur Newt en Tess of speel split-screen met een vriend! Navigeer door de fabriek en gebruik je magnetische eigenschappen om een vroegtijdige ondergang te voorkomen.
Test jezelf met duivelse puzzels en vermijd dodelijke vallen terwijl je op weg gaat naar vrijheid.
Verzamel buit tijdens je ontsnapping om Newt en Tess aan te passen met een reeks modieuze accessoires.