Flux8
Flux8 - the magnetic puzzle platformer.
Take control of Newt and Tess, or play split-screen with a friend! Navigate the factory floor attracting and repelling at will to avoid your untimely demise across 80 challenging levels.
Test yourself with fiendish puzzles and avoid deadly traps as you head for freedom.
Collect loot throughout your escape to customize Newt and Tess with a range of fashionable accessories.