Fights in Tight Spaces
Met een evoluerende set vaardigheden moet je nieuwe kaarten trainen, bestaande upgraden en de perfecte combinaties vinden om je tegenstanders te verslaan en criminele organisaties over de hele wereld ten val te brengen.
In een tijdperk waarin spionage grotendeels wordt gedaan door datapakketten te laten uitpluizen door teams van analisten, is de aanpak van Section Elevent meer praktisch, gericht op het soort criminele organisaties dat buiten het domein van elektronische communicatie leeft en opereert. Wanneer de andere inlichtingendiensten falen, bellen ze Section Eleven.
Als agent van Section Eleven is het je taak om directe oplossingen te vinden voor opkomende dreigingen… grotendeels door mensen met hun gezicht tegen dingen aan te ramen.
Kies uit meer dan 200 kaarten en bouw een kaartspel passend bij je speelstijl en die van je tegenstanders. Beleef willekeurige gebeurtenissen, verkrijg verbeteringen (of verwondingen) en maak kritieke keuzes over hoe je je agent het beste kunt upgraden voor de komende gevechten.