Fights in Tight Spaces
With an evolving roster of abilities, you must train new cards, upgrade existing ones, and find the perfect combinations to defeat your opponents and bring down criminal organisations across the world.
In an era where espionage is handled largely by data-packets being pored over by teams of analysts, Section Eleven’s approach is more hands-on, dealing with the sorts of criminal organisations who live and operate outside the realms of electronic communication. When the rest of the intelligence services have failed, they call Section Eleven.
As a Section Eleven agent it is your job to find direct solutions to emerging threats… largely by smashing people’s faces into things.
Pick from over 200 cards as you build a deck to suit your play style and your opponents’. Encounter random events, acquire enhancements (or injuries), and make critical choices about how best to upgrade your agent for the fights ahead.