Treed in de voetsporen van Mary Gilbert - wereldberoemd botanicus en voogd van Fern Flower - en herontdek het mythische rijk van Slavische fabels. Reis naar vergeten vliegende eilanden onder de wolken om een boze tovenaar te stoppen en de gunst van een dondergod te winnen. Red je gekidnapte broer en voorkom een catastrofale vloed veroorzaakt door het conflict tussen mensen en de oude Clouders.