EAT BEAT DEADSPIKE-san
EAT BEAT DEADSPIKE-san is een ritmische actiegame, die gebaseerd is op de 2D-vechtgameserie BLAZBLUE. Ga op reis om de tomeloze honger van Dead Spike-san te stillen.