Despotism 3k
Buit nietige mensjes uit om hun kracht te benutten en je eigen rijk te bouwen! Je moet ze wel opvolgen zodat ze niet bezwijken door uitputting en honger … ook al kunnen de zwaksten altijd in de Bioreactor gegooid worden.