Desktop Volleyball
Je kunt natuurlijk op de normale manier met 6 spelers spelen, maar je kunt ook beachvolleybal spelen!
Speel ook wedstrijden in je eentje! Selecteer verschillende ballen en werkwijzen en steek er bovenuit met behulp van speciale training!
Speel tegen elkaar of samen met maximaal 4 personen! Speel op een normaal veld of op unieke velden vol leuke gimmicks!
Bij het instellen van je stijl kun je het tenue van je personage en power-ups veranderen, en je kunt de ogen en haarkleur aanpassen! Geef je favoriete spelers namen en stel je eigen unieke team samen!
Doe mee aan landelijke wedstrijden en het beachvolleybaltoernooi! Versla sterke rivalen en ga voor de top!
Daag jezelf uit in Point Receiver! Vang alle inkomende ballen die je kunt vangen en scoor punten!