De Ultimate Sonic-bundel
Duik in het Sonic-universum met de Ultimate Sonic-bundel. Ervaar drie games boordevol actie in één: een klassieke 2D-platformgame, een modern 3D-avontuur of een snel racespel.
Sonic Mania Plus: het ultieme eerbetoon aan verleden en toekomst. Een totaal nieuw avontuur met Sonic, Tails en Knuckles, boordevol unieke bazen, uitgestrekte 2D-landschappen en leuke klassieke gameplay.
Sonic Forces: ervaar snelle actie met drie unieke gameplay-stijlen. Versla vijanden met razende snelheid als Modern Sonic, katapult langs gevaarlijke platforms als Classic Sonic en creëer je eigen Custom Hero.
Team Sonic Racing: de beste elementen van arcade- en snelle competitieve wedstrijdraces. Neem het op tegen je vrienden in intense multiplayerraces, race samen door verbluffende werelden en werk samen als team door power-ups en snelheidsboosts te delen. Bepaal zelf hoe je racet: kies uit 3 afzonderlijke personagetypes en ontgrendel spelbepalende voertuigaanpassingsopties die bij je racestijl passen.