DARK MINUTE: Kira's Adventure
Stap uit de schaduw en ga op een slecht verlicht avontuur met Kira in deze pikzwarte platformgame, Dark Minute.
Wees snel, want na 60 seconden gaat het licht uit. Ontdek de kerker met meer dan 100 schimmige levels, navigeer door onderwaterdoolhoven en verzamel informatie over de alternatieve geschiedenis van de mensheid in dit duistere verhaal met prachtige retro pixel-art graphics.
Onthul het vergeten geheim in de onderwereld, en, wat je ook doet, zorg dat het licht aan blijft.
▪ Verken meer dan 100 grote, schimmige levels, inclusief kerkers en onderwaterdoolhoven.
▪ Vind 3 energiecellen om de uitgang te openen en voltooi het level binnen 60 seconden, voordat het licht uitgaat.