DARK MINUTE: Kira's Adventure
Step out of the shadow and set out on a dimly lit adventure with Kira in the pitch-black platformer, Dark Minute.
Explore the dungeon of over 100 shadowy levels, navigate through underwater mazes, and piece together the alternative history of humanity in this dark tale with beautiful retro pixel-art graphics.
Discover the forgotten secret hidden in the underworld, and, whatever you do, don’t let the light go out.
▪ Explore over 100 large, dimly-lit levels, including dungeons and underwater mazes.
▪ Find 3 energy cells to open the exit and make it to the end in 60 seconds, before the light goes out.