GEEN TIJD OM NA TE DENKEN - HET IS EEN INVASIE
Raak gewend aan de dynamische gameplay van D-Corp. Elke seconde van je tijd zit vol uitdagingen die je moet doen totdat je quota is bereikt. Ervaar de unieke mix van tower defense en puzzels oplossen met maximaal 4 spelers en verschillende uitdagende scenario's.
Voltooi scenario-specifieke quests om nieuwe aanpassingsopties vrij te spelen. Laat je personage opvallen in deze zee van chaos. Verander hem in een Spartaanse krijger, een gentleman en ontdek nog veel meer.