D-Corp
Get used to the dynamic gameplay of D-Corp. Every second of your time will be full of challenges to do until your quota is met. Experience the unique mix of tower defense and puzzle solving with up to 4 players and various challenging scenarios.
Every map has a unique twist to it. Find out what it is, while at the same time you face hordes of enemies. Use everything at your disposal to save your equipment. Set up a defense using turrets… or just whack angry aliens in the head.
Complete scenario-specific quests to unlock new customization options. Make your character stand out in this sea of mayhem. Turn them into a Spartan warrior, a gentleman, and much more to explore.