CUBERS: Arena is een bloedstollende arenafighter/twin stick slasher. Je bent Baller, een slaaf die zich door een zee van gladiatoren moet vechten voor zijn vrijheid.
Afwisselende en meeslepende game modes, 4 unieke arenathema's, elk met zijn eigen efecten en vijanden, een sloopbare omgeving en eindbazen in campaign mode. Plus een indrukwekkende verzameling multiplayer (en solo!) mini-games! Kies uit meer dan 100 unieke wapens, uitrustingen en skills om de vele vijanden van je af te slaan.
Het "free-for-all" -vriendelijke schietsysteem betekent dat vallen en vijanden iedereen kunnen raken, zodat je complexe tactische oplossingen moet verzinnen. Maak een plan wie je als eerste verslaat en wie jou onverwacht te hulp zal schieten!
Dynamische 360 vechtervaring: sla vijanden en beweeg in alle richtingen. De vloeiende gameplay zorgt voor optimale controle.