Chroma Squad
Chroma Squad is een tactische RPG over vijf stuntmensen die besluiten ontslag te nemen en hun eigen Power Rangers-achtige tv-programma te beginnen! Huur acteurs in, koop uitrusting en upgrades voor je studio en maak wapens en reusachtige robots van karton en plakband. Zodra de camera's draaien, bestuur je je vijf krijgers in maillot in superspannende turn-based gevechten!