Chroma Squad
Cast actors, purchase equipment and upgrades for your studio, craft weapons and giant Mechas out of cardboard and duct tape. Once the cameras are rolling, you will control your cast of five colored-jumpsuit-clad warriors in dramatic, turn-based battles!