Car Puzzle for Toddlers and Kids
Dit puzzelspel is uiterst gebruiksvriendelijk en met de grootste zorg op maat gemaakt om door kinderen van alle leeftijden te worden gespeeld.
Het bevat verscheidene moeilijkheidsgraden voor het vermaken van een breed scala aan leeftijdsgroepen.