Koop gebruikte auto's, repareer ze en verkoop ze weer. Wil je meer verdienen? Ontdek de nieuwste trends en tune de auto's voordat je ze verkoopt. Nieuwe spoilers? Een speciale lak? Of misschien even de motor opvoeren? In Car Mechanic Manager is alles mogelijk!