Burnhouse Lane
Burnhouse Lane vertelt het verhaal van Angie Weather, een verpleegkundige die met één voet in het graf staat en wanhopig probeert vijf onmogelijke taken te volbrengen om zo haar leven terug te winnen. Een verhaal over de dood, vriendschap en de eeuwige hoop dat er altijd een reden is om door te gaan, hoe moeilijk je het ook hebt.
Harvester Games, de makers van The Cat Lady (2012), Downfall (2016) en Lorelai (2019), komen met een gloednieuwe horrorervaring die je meeneemt naar duistere plekken, maar waar je ook om zult lachen en een traan om zult laten. Door Burnhouse Lane zal je het leven en alle dingen die we als vanzelfsprekend beschouwen in twijfel gaan trekken.