Bridge Constructor: The Walking Dead
Sluit je aan bij een groep overlevenden die tegen horden ondode walkers en een vijandige menselijke gemeenschap vechten. Bouw bruggen en andere constructies in troosteloze landschappen met ingestorte gebouwen. Vorm een team met publieksfavorieten als Daryl, Michonne en Eugene, en zorg dat de iconische voertuigen uit de serie vrije doortocht krijgen.