Bridge Constructor: The Walking Dead
Join a group of survivors as they fight against hordes of undead walkers and a hostile human community. Build bridges and other constructions through bleak landscapes and ruined structures. Team up with fan-favorite characters like Daryl, Michonne and Eugene, and create safe passage for iconic vehicles from the series.
Use movable level objects, explosives and baits to your advantage as you lure walkers into lethal traps and guide your survivors to safety. Enjoy the physics-based frenzy and ragdoll animations as walkers succumb to the forces of gravity.